Public Affairs

Public Affairs
left-quote1
Public affairs to nie tylko opracowanie dobrej strategii, ale przede wszystkim efektywne działanie. By odnieść sukces w tej dziedzinie, trzeba być jednocześnie świetnym strategiem, wybornym szachistą i skupionym snajperem.

Dla naszych Klientów analizujemy z uwagą aktualną sytuację rynkową i prawną, śledzimy przygotowywane zmiany legislacyjne i skrupulatnie planujemy kamienie milowe naszej (lobbingowej) kampanii, by korzystnie ułożyć pionki na szachownicy prowadząc klienta do osiągnięcia celu. Rozmawiamy z politykami, członkami rządu, posłami oraz decydentami na szczeblach regionalnych i lokalnych. Oddziałujemy społecznie nagłaśniając w mediach ważne dla Klientów tematy. Organizujemy społeczne poparcie dla istotnych spraw, piszemy petycje, zbieramy podpisy, sporządzamy obywatelskie projekty ustaw. Współpracujemy także z organizacjami trzeciego sektora.

Jak to robi Happy People?

Dla firm naszych Klientów projektujemy i prowadzimy kampanie społeczne. Edukujemy odbiorców i angażujemy ich uwagę w kluczowe dla Klientów sprawy, komponując maksymalnie efektywną formę komunikacji. Nawiązujemy partnerstwa i koalicje z mediami, think tankami, ekspertami, celebrytami i influencerami, by jeszcze skuteczniej lobbować, promować i realizować cele. Tworzymy treści i kanały komunikacji, na których prezentujemy perspektywę Klienta. Kiedy sytuacja tego wymaga, jesteśmy dyskretni, kiedy trzeba, głośno bijemy na alarm. Eliminujemy głosy krytyczne, wyjaśniamy wątpliwości, rozprawiamy się z krytyką. Nokautujemy rzeczywistość, wykorzystując do tego narzędzia i technologie ułatwiające monitorowanie i wywieranie wpływu na otoczenie publiczne.

FAQ

Public affairs nie jest suchą komunikacją z władzami publicznymi. To trudna sztuka umiejętnego wpływania na obszar polityki i prawa związany z interesami firmy lub organizacji. Public affairs to także sposób na budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami, instytucjami opiniotwórczymi oraz liderami opinii, mającymi bezpośredni lub pośredni wpływ na losy konkretnego podmiotu.

  • Właściciele aptek dążący do uregulowania zapisów legislacyjnych o sieciach aptecznych w celu ochrony interesów małych placówek przed konkurencją sieciówek
  • Fundacja promująca program edukacji seksualnej w szkołach zapobiegający przemocy i wykorzystywaniu seksualnemu dzieci.
  • Podmiot trzeciego sektora domagający się zwiększenia kontroli nad szkodliwością chemicznych substancji w procesach produkcyjnych.
Góra